Головна » 2011 » Жовтень » 6 » ПЛАН РОЗВИТКУ ШКОЛИ
15:48 ПЛАН РОЗВИТКУ ШКОЛИ | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Школа І ступеня: 4 класи, 46 учнів. Школа ІІ ступеня: 5
класів, 108 учнів, із них: - 2 класи з поглибленим вивченням біології: 8, 9; Школа ІІІ ступеня: 2 класи,
29 учнів: - універсальний профіль: 10 клас, 17 учнів. Поглиблене вивчення
біології. 11 клас, 12 учнів. Поглиблене вивчення біології. Педагогічний колектив налічує 31 особу: 28 учителів, 1
практичний психолог, 1 соціальний педагог, 1 бібліотекар. Вищу педагогічну освіту мають 26 осіб (93 %), молодший спеціаліст – 1
(4 %), спеціаліст – 1 (4 %). Педагогічний стаж мають: - до 3 років – 4 особи (13,3 %); - від 3 до 10 років – 6 осіб (20 %); - від 10 до 20 років – 6 осіб (20 %); - 20 років і більше –14 осіб (43,7%). Кваліфікаційні категорії присвоєні таким чином: - «Спеціаліст вищої категорії» - 13 осіб (43,3 %); - «Спеціаліст першої категорії» - 8 осіб (26,6 %); - «Спеціаліст другої категорії» - 3 особи (10 %); - «Спеціаліст» - 6 осіб (20 %). Педагогічні звання одержали: - «Старший учитель» - 5 осіб; - «Учитель-методист» - 1 особа. Порівняльна характеристика за останні три роки кількості учнів школи показує систематичне зниження контингенту
школярів. Підтвердженням даної ситуації є показники руху учнів за останні роки,
хоча спостерігається збільшення прибувших дітей. Аналіз стану навчальної діяльності. Останні три роки (2008-2009, 2009-2010 і 2010-2011н.р.) свідчать про позитивні зміни показника навченості, хоча проценту успішності по закладу знизився. У 2008-2009н.р. у школі навчалося – 220 учнів, з них високий рівень знань
мали 6,2%.У 2009-2010 н.р. у школі навчалося 203 учні, бали тільки високого
рівня мали 7,6% учнів. У 2010 – 2011 н.р. школа налічувала 181 вихованця, із
високим рівнем знань закінчили навчальний рік – 11 учнів, що становить 6,5%. За вказаний період золотою медаллю «За особливі успіхи у навчанні»
нагороджені 2 учні, срібною медаллю «За успіхи у навчанні» нагороджені 2 учні. У класах з поглибленим вивченням біології за останні 3 роки (2008-2009,
2009-2010, 2010-2011н.р.) середній бал навченості з предмета тримається на
одному рівні: 2008-2009 н.р. – 6,6, 2009-2010н.р. – 6,6, 2010-2011н.р. – 6,5. Причиною недостатньо високого рівня навченості
школярів та якості біологічної освіти в класах з поглибленим вивченням біології
є насамперед, відсутність фінансування поділу класів на групи. Система роботи з
обдарованими дітьми
направлена на виявлення талановитих учнів та розвиток їх творчих здібностей.
Аналіз якості участі учнів в ІІ – районному
етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з базових дисциплін показав, що
кількість переможців і призерів з 2006 по 2011 рік не постійне й весь час
коливається (див. таблицю).
Збільшується кількість просвітницьких
інтерактивних конкурсів. У яких учні школи беруть участь. Традиційно щорічно
вони стають учасниками міжнародного математичного інтерактивного конкурсу
«Кенгуру», лише у 2009/2010 н.р. не
брали участі у конкурсі «Левеня», в позаминулому навчальному році вперше брали
участь у міжнародній олімпіаді «Екоенергетика», що проводилися Казанським
університетом (Росія) та у першому інтерактивному конкурсі знавців українознавства «Патріот», в минулому
році до цих конкурсів добавилися «Гринвіч»,
«Соняшник», «Смішний колосок», «Лелека».
Коливається по роках і кількість учасників та призерів районних та
обласних конкурсів захистів науково-дослідницьких робіт МАН ( див. таблицю).
З приходом нового вчителя фізичної
культури, випускника школи Лисенка В.В. почали зростати результати наших спортсменів,
вони призери районних змагань легкоатлетичного чотириборства, змагань з тенісу,
шахів тощо. Проте наші вокалісти в минулому навчальному році дещо здали свої
позиції й на районному конкурсі-огляді дитячої та юнацької творчості «Веселка»
не завоювали призових місць. Такі показники вказують на необхідність покращення
організації системи роботи з обдарованими учнями щодо їх підготовки й участі в
учнівських олімпіадах з базових дисциплін, різноманітних просвітницьких
турнірах і конкурсах. Аналіз виховної роботи. Виховна робота в школі була спрямована на
вирішення районної виховної проблеми : 1. «Формування відповідальної поведінки учнівської молоді та системи життєвих цінностей» 2. « Активізація роботи з батьківською громадськістю» 3. «Національно-патріотичне виховання», на виконання Закону України « Про освіту» , Закону України « Про загальну середню освіту» , наказу МОН
України « Про затвердження основних орієнтирів виховання учнів « Про вжиття заходів щодо
запобігання насильства над дітьми» , наказу МОН « Про затвердження концепції
національно-патріотичного виховання» , концепції громадянської освіти в
Україні, обласної програми виховання учнівської молоді, листа МОН «Протидія
СНІДу». У зв’язку з цим педагогічний колектив школи вирішував таку виховну
проблему: «Формування ключових компетентностей учнів шляхом інтеграції традиційних і
нетрадиційних форм і методів роботи у виховному процесі; формування свідомого
громадянина, патріота рідної землі» Реалізація всіх напрямків виховної роботи школи
здійснювалася через заходи, передбачені річним планом роботи школи, які
враховували особливості виховання особистості та відображалися у: - системі загальношкільних
заходів; - роботі органів учнівського
самоврядування; - роботі з батьківською
громадськістю; - спільній діяльності школи та
громадських організацій. В основу системи загальношкільних заходів
покладені тематичні місячники, тижні, які спрямовані на підвищення
зацікавленості вихованців спільною діяльністю та відображають усі напрями
здійснення виховного процесу. Одним із головних напрямків виховної роботи є національно-патріотичне та громадянське
виховання учнів. Працюючи над реалізацією Концепції національного виховання,
педагогічний колектив школи постійно спрямовує роботу на формування свідомого
громадянина, гуманіста і патріота України. Учнівське самоврядування. Органом учнівського самоврядування
в школі є парламент. Він має двоступеневу структуру –
загальношкільну і класну з чітким взаємозв’язком, що знаходить своє
відображення у підпорядкуванні. Парламент має свій статут, структуру.
Членами парламенту є учні 5 – 11 класів, які обираються шляхом голосування на
звітно – виборній конференції. Члени учнівського парламенту здійснюють контроль
за виконанням режиму дня учнями школи, організовують взаємодопомогу у навчанні,
здійснюють підготовку до проведення олімпіад, конкурсів, предметних тижнів,
допомагають з ремонтом у школі, контролюють зовнішній вигляд учнів та слідкують
за дисципліною і порядком у школі, ведуть пропаганду по здорового способу
життя, здійснюють благодійну діяльність. Робота з батьками спрямована на залучення їх до вирішення проблем школи. При школі існує
батьківський комітет, проводяться загально-шкільні та класні батьківські
збори, працює батьківський лекторій, підтримуються зв’язки з родинами, де
виховуються учні схильні до правопорушень, вивчаються умови проживання і
виховання учнів. Методична робота. Методична
робота в школі була спрямована на
вирішення проблеми "Формування життєвих компетентностей учнів шляхом
впровадження інноваційних технологій у навчально–виховний процес». В школі
створена та працює методична рада, проте вона ще не стала тим органом, який в
достатній мірі організовує та координує зміст, форми та методи роботи по
підвищенню кваліфікації педагогічних працівників, пропагуванню досягнень
педагогічної науки, передового педагогічного досвіду вчителів, наданню
практичної допомоги вчителям у підвищенні їх методичного рівня. У школі працює 5 методичних об’єднань
педпрацівників, а саме: МО вчителів предметів природнично-математичного циклу,
МО вчителів гуманітарного циклу, МО вчителів художньо-естетичного циклу, МО
вчителів початкових класів та МО класних керівників. Останні два роки досвід своєї роботи вчителі школи
презентують у вигляді випущених друкованих брошур, які, як правило, приурочені
до атестації педагогів.
Працює Школа молодого педагога, традиційними стало
проведення Тижнів майстерності сучасного педагога в І семестрі, підчас яких
проводяться психолого-педагогічні семінари, надаються індивідуальні
консультації, молоді вчителі разом з наставниками та представниками
адміністрації школи відвідують уроки кращих вчителів школи, проводяться нестандартні
педагогічні ради, зокрема «Сучасний урок – спільна творчість вчителя і учня». В ІІ семестрі всі бажаючі незалежно від
кваліфікаційної категорії можуть взяти участь у Місячнику педагогічної
майстерності, де мають змогу продемонструвати свою професійну майстерність, результати самоосвіти, свої творчі доробки та
знахідки. Підсумки роботи педколективу підводяться на педагогічних конференціях
або, як в 2011 році, на педагогічних читаннях.
Сильні і слабкі сторони
діяльності Сарської СШ І-ІІІ ступенів
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Всього коментарів: 0 | |