Головна » Статті » Мої статті |
Творча майстерня В нашій школі існує добра традиція: кожний навчальний рік проводити Тижні майстерності сучасного педагога та Декади педагогічної майстерності. Ви спитаєте яка між ними відмінність? Відмінність є: по-перше, в часі проведення : тижні проводимо в І семестрі,а Декади – ІІ; по-друге, в них різна тривалість, а, по-третє, і це найсуттєвіше, на тижні майстерності проводяться консультації, семінари, тренінги, заняття Школи молодого педагога, найдосвідченіші педагоги дають відкриті уроки. В цьому навчальному році під час такого тижня ми провели нестандартну інтерактивну педагогічну раду, тема якої була «Сучасний урок - спільна творчість учителя і учня». Декада ж педмайстерності являє собою калейдоскоп відкритих уроків, в якому прагнуть взяти участь більшість вчителів школи. Саме так, прагне. І байдуже яка в тебе категорія. Показати свою майстерність, продемонструвати те, що тобі добре вдається, а тим більше те, що ти опанував і використовуєш на уроці або в позакласній роботі – до цього прагнуть і «маститі» педагоги із вищими категоріями, і ті, хто буде атестуватися поточного року. Не стала винятком і Декада педагогічної майстерності цього року. Що правда ця декада у нас переросла в місячник, проте ніхто не шкодував, бо практично кожний бажаючий мав можливість відвідати уроки колег. Під час місячнику було проведено 20 уроків та виховний захід в 5 класі «Ми – українці». Відкриті уроки
Якщо аналізувати кількість вчителів, які провели уроки, то їх число становить 13 або 50%. Кількість проведених уроків учителями школи під час Місячника педагогічної майстерності
Всі проведені уроки стали свідченням зростання рівня викладання та педагогічної майстерності педагогів, продемонстрували прагнення останніх до творчого пошуку та опанування новими педагогічними та інформаційними технологіями. Проведені уроки показали, що особливу увагу вчителі приділяють забезпеченню високого освітнього рівня підготовки школярів, розвитку їх пізнавальної активності, творчих та інтелектуальних здібностей, формуванню практичних умінь та навичок. На кожному з продемонстрованих уроків панувала атмосфера доброзичливості, толерантності, враховувалися індивідуальні особливості учнів, був забезпечений диференційований підхід, - все це відповідало проблемі, над якою працює школа: «Формування життєвих компетентностей учнів на основі інноваційних педагогічних технологій». | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Переглядів: 1215 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |